Hei.

Ajattelin kirjoittaa tälläisen nopean ja jonkun mittaisen kirjoituksen. Ensin meinasin kertoa minun kuulumisia jonka jälkeen kerron vaan mitä olen tehnyt ja muuta mukavaa. 

Elikkäs mitä minulle kuuluu? Minulle kuuluu ihan hyvää. On sunnuntai-ilta ja istun keittiössä ja kuuntelen nappikuulokeista musiikkia samalla, kun  mies katsoo olohuoneessa televisiota ja tyttö nukkuu päikkäreitään. Tämä viikonloppu on mennyt sillee, että perjantaina isomummuni sekä tätini tulivat meille käymään Kalajoella. Menimme heidän kanssa syömään ABC:lle. Siellä oli todella hyvät ja maukkaat ruuat. Söimme mieheni kanssa metsästäjänleikkeen kahdella pihvillä, mummuni söi Hawaijin leikkeen sekä tätini söi vuohenjuustobroileria. Kaikki tykkäsi ruuastaansa.  Sieltä menimme tädin kanssa lunastamaan heidän huoneensa Sani hotellista. Sieltä lähdettyämme menimme kirpparille ja sieltä menimme halpa-halliin. Halpa- hallista mentiin meille kotia, jossa joimme kahvia ja söimme aamulla leivottuja pullia. Siirryimme sen jälkeen katsomaan vanhoja valokuvia olkkariin.

Lauantaina menimme käymään mieheni isällä. Siellä kävimme tytön, miehen ja hänen siskonsa kanssa kävelyllä. Otimme myös miehen siskon koiran mukaan.  Sieltä kotiin tultua pelasimme mieheni sekä hänen siskon kanssa lautapeliä ja odotimme, että sauna lämpenee. Kun sauna oli lämmennyt, menimme mieheni kanssa saunaan. Miehen sisko vahti tyttöä sen aikaa, että saatiin saunoa.  Eilen oli tytön 7 kuukautispäivä.

Sunnuntai onkin mennyt vaan kotona ollessa. Mies laitteli autoa aamuselta ja ennen sitä haki siskonsa meille. Oltiin tytön kanssa vähän aikaa pihalla vaunuilla. Loppu ilta ollaankin vaan chillattu ja katottu televisiota ja oon lukenut kirjaa. Tällä hetkellä mä kirjoittelen teille tätä postausta. 

Ensi viikolla miehellä on aamuvuoro viikko töissä. Joten saa nukkua aamulla pitkään, jos tyttö sen sallii. 

ystävällisin terveisin jenssuu